Բրենդինգի (ֆիրմային ոճ) նպատակը բրենդի հստակ պատկերի ստեղծումն ու հաղորդակցության ուղղության հստակ ձևավորումն է:
Բրենդինգի(ֆիրմային ոճի) ստեղծման էտապները.
- Շուկայի և նպատակային սպառողների վերլուծություն (ապրանքանիշի ներկայիս կարգավիճակը, եթե այն գոյություն ունի) - բրենդինգ հետազոտություն
- Պլանավորում (ապրանքանիշի էության ձևավորում,ռազմավարության մշակում և կառավարում) - բրենդինգ պլանավորում
- Ապրանքանիշի (բրենդի) կառուցում (տեսողական և բանավոր նույնականացման համակարգի ստեղծում, բրենդ-իմիջի ձևավորում, ապրանքանիշի փաստաթղթային համակարգի ստեղծում) - բրենդինգ կառուցում
- Ապրանքանիշի (բրենդի) առաջխաղացում (մարքեթինգային հզոր համակարգի միջոցով սպառողների և ապրանքանիշի միջև ամուր հարաբերությունների կառուցում ) - բրենդինգ հաղորդակցություն
- Ապրանքանիշի (բրենդի) մոնիտորինգ և կատարվող գործողությունների արդյունավետության գնահատում - բրենդինգ գնահատում:
Մենք ստեղծում ենք ապագա հաղթողների